Pagina's

woensdag 25 januari 2012

Linkedin #fail


What did you do in 2011? Let your connections know
...roept Linkedin mij vrolijk toe.

In 2011 is mijn bedrijf – startdatum ±80 jaar geleden, en nee ik ben niet de oprichter – binnen no-time naar de klote gegaan. [sarcasme modus/aan] Nou wat voel ik een grote drang om dat van de daken te schreeuwen. [sarcasme modus/uit]

30 jaar de pleuris gewerkt om vervolgens aan de bedelstaf te geraken. Ja gezellig, daar hebben mijn vooruitstrevende Linkedin vriendjes en vriendinnetjes echt behoefte aan.

'2011 was a year of change', om maar eens een open deur in te trappen.
Ja, die Social Media kan soms aardig confronterend zijn.

Gelukkig startte er 35 van hen iets nieuws, erg leuk voor ze. En gelijk hebben ze natuurlijk. Ga ik morgen ook maar eens doen, heb er zin in ...echt waar.

Het is volgens de Chinezen tenslotte het 'Jaar van de Draak'. Vlammen zullen we, niets ligt er meer in de weg. "De koning is dood, lang leve de koning!"





Geen opmerkingen:

Een reactie posten